reklama

Ani netuším...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Roztúž ma a potom

celkom ponorená

do vlastných slín

odpoviem...

Ale dovtedy si zapisuj

každú kalóriu ktorou som prispela

k záhybom na našich snoch...

Možno ma pokoríš a ja uvidím

aké je byť pod koňom

rozbitá a bezmocná

po kolená vo vlastnej krvi

unavená a hladná

bez nároku na nárok

roztasená a chladná

s poetmi nevyrovnane

odhodlaná a...

mŕtva...

Rozália Gešková

Rozália Gešková

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Moje ego, moja paranoja a fóbi

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu